134

💠نزدیکای صبح ک بیدار نمیشدم داشتم خواب ی همکلاسیه چرند رو میدیدم ک خیلی گستاخ بود.توی خواب ی دوست (شایدم فامیلش بود) یک بچه بغلش داشت.ازشون پرسیدم اسمش چیه (اسم بچه هه)جوری ک انگار خودشون هنوز ب توافق نرسیدن و از بابای بچه هه می‌ترسیدند و ناراحت بودن . گفتن اسم محدثه رو بگیم یا اسم ساناز رو بگیم؟.بعد گفتن محدثه.برای اینکه بهشون برنخوره گفتم قشنگه.بعد خندیدن و همون قیافه های مزخرفه همیشگی شون رو داشتن.حالا احمقا .من خوب بودم مسخرتون نکردم که نمیتونین برا خودتون اسم انتخاب کنین...یکم دیگ اون دختره ب بیاد ک اسم جد و آبادتونم جلوش فراموش میکنید...

💠از بدفازترین آدما هم اینان که گردو و موز توی کیک ایرانی رو دیس می‌کنن 😒 خب تو کروسان بخور ادایی...

💠خب به ف زنگ زدم و برنداشت.فهمیدم مشکلی داره ..دیدی ترس نداشت سپیده؟ تو ادامه بده... موفقیت خودش سمتت میاد ..

    
PINK THEME