133
💠باید ب ف زنگ بزنم و خیلی استرس دارم خیلییی.چون من اصلا آدم تلفنی نیستم.آدم رو در رویی هم نیستم....
کلا نه ها ..در این موارد خاص...اون ادم خوبیه و مطمئنم چیزی نمیگه و سریع جمش میکنم و فقط بهش میگم چک کنه همین ...بقیه توضیحات رو در قالب ویس بفرستم 👩🦯
💠 سالگردمونه و یک ساله شدیم(: یک روز کامل رو دور زدیم و کلا بیرون بودیم.و خیلی خوشگذشت(:
خدایا ممنونم ازت💕
+ یکشنبه بیست و چهارم خرداد ۱۴۰۵ 12:20 BY: Sepiidar