132
💠 وقتی بچه بودم راحت به حیوونا دست میزدم...و دیگ دست نزدم و انزجار داشتم تا امروز.. با یک عروس هلندی خیییلی خوشگل دستورزی انجام دادم((: دلم میخاد با موش هم بتونم!!(:
_ بضیا خیلی نفهمن...هرچی ام باهاشون حرف بزنی هیچ تاثیری نداره...هر استدلالی بیاری باز هم همونقدر نفهمن...
_کتابام نیس...وگرنه حوصلم نمیسرید.
جمعه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۵ 13:33 | Sepiidar